Naročila

  • Kdaj je naročilo oddano?

    Ko prejmete potrditven e-mail iz naše strani.

  • Kako lahko naročim izdelek?

    Naročanje izdelkovPri Conradu izdelke naročate brez vsakega tveganja. Izdelke si lahko doma v miru ogledate in preizkusite in če vam ne ustrezajo v roku 14 dni od sprejema, enostav...

  • Ste pozabili svoje geslo? Lahko vam hitro pomagamo!

    Vedno lahko preverite svoje uporabniško geslo, preko našega obveščevalca. Enostavno kliknite na "Pozabljeno geslo", vnesite svoj email naslov in prejeli boste novo geslo, s katerim...

  • Zakaj se moram registrirati?

    Če želite opraviti nakup, registracija ni potrebna, vendar pa lahko registriran uporabnik s svojo posebno uporabniško številko, hitreje nakupuje, saj ni potrebe po vedno novemu izp...

  • Kako je z razprodanimi izdelki?

    Razprodani izdelkiV posameznih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan. Prosimo vas za razumevanje. Prepričani smo, da boste v...

  • Kako poteka koriščenje kuponov pri spletnem nakupu?

    Koriščenje kuponov  Če kot zvesta stranka prejmete e-kupon, za koriščenje popusta, je potrebno številko kupona vnesti v temu namenjeno polje, v e-košarici. Pri akcijah z več promoc...

  • Kako poteka preklic spletnega naročila?

    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svo...

  • Kako poteka naročanje preko spleta?

    IzvedbaSprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil bomo pričeli v najkrajšem možnem času. Conrad lahko v primeru, da naroči...