Izvedba
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil bomo pričeli v najkrajšem možnem času. Conrad lahko v primeru, da naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
Naročanje preko spleta
a. Naročilo v čakalni vrsti: Po uspešni oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo. V roku ene ure se lahko odločite in naročilo prekličete in to tako, da nam pošljete sporočilo na elektronski naslov;narocila@conrad.si kamor pripnete naše obvestilo o uspešno oddanem naročilu, v naslov pa napišete "Odstop od oddanega naročila".
b. Naročilo odpremljeno: Če naročila v eni uri ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. V naročilu bomo pregledali ali so na voljo vsi zahtevani podatki o kupcu in naročenih izdelkih. V primeru pomanjkljivih podatkov vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali po telefonu, ki je naveden med kontaktnimi podatki. Popolno naročilo bo prejelo status odpremljenega naročila in s tem je tudi pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom sklenjena.
c. Izdelek na zalogi: Ali je izdelek na zalogi oz. kdaj je predvidena naslednja dobava izdelka je razvidno na naših spletnih straneh. Izdelek ima naslednje statuse: zelen semafor - izdelek je na zalogi, rumen semafor ima poleg dopisan predviden datum naslednje zaloge v Nemčiji, rdeč semafor oz. izdelka ne najdete na spletni strani - izdelek je razprodan. Informacija se obnavlja enkrat dnevno.
d. Naročilo potrjeno: Naročilo bo odpremljeno do logističnega centra Conrad v Nemčiji. Vsi izdelki, ki bodo na zalogi v fazi obdelave naročila in priprave paketov, bodo dostavljeni najkasneje v 7 dneh. V primeru, da izdelkov v tem času ne prejmete, nas pokličite na telefon 01 78 11 240 ali pa nam pošljite vprašanje na elektronski naslov narocila@conrad.si da preverimo zakaj ni prišlo do izdobave izdelkov.