Search
Garancija in vračila izdelkov
-
Kako poteka vračilo prejetih plačil?
V kolikor naročilo zaradi različnih razlogov ni bilo realizirano in ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma...
-
Kako poteka vračilo blaga?
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Naš naslov:Conrad Electronic d.o.o. k.d., Pod Jelšami 14, 1290 Gro...
-
Kako poteka odstop od pogodbe?
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svo...
-
Kako poteka garancija?
Za vse izdelke velja 12 mesečna garancija, za posebej označene izdelke pa podaljšana garancija, kar je razvidno iz dokumentacije, ki jo prejmete ob dostavi blaga. Garancija teče od...
-
Podaljšana garancija
Za izdelke, ki jih ponuja Conrad, velja standardno 12-mesečno garancijsko obdobje. Za številne naprave iz našega asortimana pa je možno dokupiti garancijo, podaljšano za n...
-
Kdaj Conrad ne odgovarja za stvarne napake?
Conrad ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med Conradom in kupcem rabljena stvar,...
-
Kako se stvarna napak uveljavlja?
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki nat...
-
Kdaj je napaka stvarna?
Conrad mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Kdaj je napaka stvarna: 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno nor...